8 Şubat 2010 Pazartesi

bitti mi lan şimdi

bugün girdiğim histoloji sınavıyla finalleri bitirmiş bulunuyorum. ben de bittim tabi bu arada.
yazın daha da biticem. allaan sıcaanda anatomiyle protez çalışacam.
büte kaldığım nerdeyse kesin.

maddelerden de kalma ihtimalim çok az da olsa var.
neyse en yakın zamanda olan sınava, yani bugünkü histolojiye bakalım bence.

yine pratikte arka arkaya slaytın gelmesini beklerken oluşan boşluklarda teorikten 10-15 soru çözdüm. böylece 10 dakikalık bi kazancım oldu sınavda.
ama öyle bişiy ki, hiç fikrim yok. aha dedim sçtım. bundan da büte kalan beynimi skiim sokiim derken içimden, ana bi baktım 5-6 soru arka arkaya yapıyorum. bi sevindirik oldum. ne güzel gidiyor değil mi? bok güzel.

teoriğe kendimi kaptırıp bi tane slayta geç baktım millet 1 dk bakarken ben 20-30 sn bakabildim, bi de en çok zaman alan slayttı. ossun yaptım yine, moralimi bozmamaya da gayret ediyorum. 52.5'e girmiştim, kesin emin olduklarımla o puanı alabiliyodum. bi de salladığım sorular tutmuş, okulda halay çektim.





bu sınava çalışmam da bi garip. pazartesi olacak sınav için cuma günü saat 1'e kadar çalıştım ki, 12 dediğinde dersi bırakırım normalde. ama neden böyle bi dingillik yaptım? sebebi var efendim. 2. vizeden 30-40 arası bekleyince göt korkusundan yapıyosun. ertesi gün okulda gördüm ki 66 almışım. zaten ondan sonra da koca günde 3-4 saat baktım sadece.



peki sınav öncesi ne oldu? o gece kaçta yattım?
normal insan ben yine 1'de yatıp uyudum. gözlerimi açtığımda oda arkadaşım bağırarak diğerini kaldırmaya çalışıyodu. anormal olan onun değil benim uyanmamdı. asıl uyanacak insan yattı uyudu ben salak gibi kalktım, su falan içtim işte. oda arkadaşım "hadi tavla oynayalım" lafıyla beni benden aldı. saat 3 bu arada. 1 saat falan oynadıktan sonra gittim yattım, uyuyamıyom. dedim bari aşşaa iniyim, bişiler okuyayım, sınav kaadı götüme girmesin. indim 4 gibi çalışma salonuna , kimse yok. ışığı falan yaktım. başladım çalışmaya, accayip bi rüzgar var. ıslık ıslık sesler çıkartıyo. tırstım biraz. normalde öyle bi ortamda skseler durmam ama yarın skilmemek için 1 saat ders çalıştım o korkunç yerde. koştura koştura yukarı çıktım korkudan, o ayrı.

geldim yataa girdim uyuyamıyorum. geldiğimde saat yaklaşık 5'ti, yataamda en son baktıımdaysa 6'ydı. gerisini hatırlamıyorum.


okulda da kafam durmuyo yerinde. 3.5 saat uyku olunca böyle oluyomuş demekki. bi de mal gibiyim ya, bi kızla konuştum, normalde yapmam öyle şeyler ama "skiim ya" dedim. çüş lan tanımıyon etmiyon ne diye yanında skiim diyon. sksinler seni.

Hiç yorum yok: