12 Ocak 2010 Salı

valla deli çıkcam burdan

oda arkadaşımın demin yaptığı yorumla kendimden geçtim.
"ezan okunuyo amuğagoyiim". amuğagoyiim nokta olarak kullanılıyor burada. gel amuğagoyiim, çalışıyom amuğagoyiim gibi.

bir düğer güzellikse dün akşam yaşandı. ders çalışmak için kütüpaaneye giderken yemek yemek aklıma geldi, didim yemek yiyim. yirken telefon çalıyo. başka bi oda arkadaşım.. "gökan gel dışarda kaldım". zeki insan anahtarını almayı unutmuş. uyuyodum ben, aşşaa bilgisayar odasına inmiş. e tabi ben de kalktım, kapıyı kitleyip gittim. allaan souğunda beni yurda çaarıyo. gelemem dedim, kütüpaaneye gittim. bir saat soora falan yine telefon. hala dışarda kendisi. yok gelemem dedim yine. onu çaardım kütüpaaneye. yok diyo altımda şortum var. tamam dedim yaklaşık bir saat soora falan yurda gittim. bu hala dışarda.


deil çıkıcam.

Hiç yorum yok: