15 Ocak 2010 Cuma

üçleme yaptım

bu akşam salaklığım tavan yaptı.

yurttayım, aşşaa histoloji çalışmaya inicem, çalışma salonuna. didim bi işiyim de öyle iniyim rahat olurum hem.

neyse notları yataan üzerine koyup gittim. çıkışta da anahtarı telefonu falan alıp indim aşşaa.

inince farkettim ki çıkmış soru kaadım yok. neyse çıktım yukarı kaadı almaya.
salaklık 1: anatharım yok, kapı kilitli.

indim, anatharımı aldım, tekrar yukarı çıktım.
salaklık 2: histoloji sınavları test olur, çıkmış soru kaadı olmaz. bunu unuttum.

yine indim aşşa. dedim çalışmaya başlayayım.
salaklık 3: yataan üzerine koyduğum fotokopileri almayı unuttum.

tekrar yukarı çıktım. fotokopileri aldım, indim aşşaa yine, bu sefer de çalışasım kaçtı, 1 sayfa okuyup odaya döndüm.

1 yorum:

serkan dedi ki...

tria yapmışın sen baya