7 Ocak 2010 Perşembe

gerzek miyim lan ben

normale bugün ööleden sonra lab vardı, konular bittiği için artık işlenmicekmiş. ben de didim bari ders çalışayım. ama yok. uykum var. neyse dedim bi yedi buçuğa kadar uyuyayım sonra çalışırım.
lan göt. ne yedibıçığı? 17:40'ta diksiyon dersin var.

gözlerimi açıp saate baktığımda 17:39'u gösteriyordu. mhhfsss diyip uyuyacaktım-ki amuğafanjkasf diye fırladım. bunu ilk yapışım değil. neyse, altımda kotla uyumuştum giyinme dersim olmadı, cüzdan cepteydi, yeterdi bu. yurttan çıkışta kartı okutup çıkıyn, cüzdansız dışarı çıkılmaz. çoraplarımı bile giymeden direk ayakkabımı giyip koşmaya başladım. normalde 10 dakikalık yolu 3 dakikada koştum ve sınıfa baktım, hoca yoktu. 17:43'te ben sınıftayım ama hoca yok. neyse 17:47'de geldiler kendileri.

bir sorun yokmuş gibi değil mi? ama var. direk uyanıp soğukta koşunca ciğerler kendinden geçiyor. şu anda göğsümde hafif bir ağrı var.
sanırım ciğerlerim göz göz oldu.

3 yorum:

serkan dedi ki...

damar damar üstüne binmiştir ...

Damla dedi ki...

Göt göt olmuş ciğerlerin kanıyor...

googhan dedi ki...

dağmar dağmar üstüneeğğ leylim ley.