31 Ağustos 2009 Pazartesi

zengin değiliz lan biz

ne hacettepenin kendi yurdu çıktı ne de kyk nın yurdu.
hatta kyk şaka yapar gibi 3617. yedeğe almış beni, alma daha iyi lan.
hacettepede de koca sıhhıyede sadece 35 erkek alınıyor, bunlardan sadece 3-4 tanesi diş hekimliğinden.
özel yurtta kalmayı üdşünüyorum onda da ilk aradığım yer 2 kişilik oda 1 yıllık 7.250 istedi.
aynı zamanda 2 kişilik onanın kendi mutfaa ve banyosu da olursa 8000 küsür oluyormuş.
oha dedim.

bana niye ucuz yurt çıkmıyorki?
kardeşim yok diye.

29 Ağustos 2009 Cumartesi

stres stres stres

bugün sağımdan mı kalktı solumdan mı kalktım bilmiyorum ama sabahtan beri asık bi suratla dolaşıyorum.

dün gece 11de hacettepenin yurdu çıkmadı.
acaba onu sorun edip sabah kalkınca stres mi doldum nooldum anlamadım ama bugün yanında bulunulcak biri diildim.

ilk olarak sabah uyandığımda annem scrabble oynarken tersleşmeye başladım. halimi ilk anlayan o oldu. ardından aynaya baktığımda göz kapaklarımın büyüdüğünü gördüm. tüm gün beyinden beyinden baktım herkese.

şu anda bunları yazarken de sandalyem geride, kendimi iyice gömerek yazıyorum. yarın da kyk açıklancak; çıkmazsa bu stresle ta ankaraya kadar yürüyüp olay çıkartırım.
bi özel yurt fiyatını sorduk 2 kişilik oda 7.250 dedi. yurt çıkmazsa çocuğumu keserim.

25 Ağustos 2009 Salı

.

internet afalladı şu anda.
tek sorun bende değilmiş.
hayır facebook ya da msn den herhangi bir şey bilmiyorum, onlara girilmiyor.
ekşisözlük ve ihlsözlükten bağlantı kurabiliyorum insanlarla.
şu anlık durum;
vikipedi: arada gidip geliyor ama genel anlamda sağlam
facebook: gitti de gelmedi ne fayda
blogspot: vikipedi gibi arada oyun oynuyor yadıklarınızı kaydetmeinde yarar var, arada gidebiliyor
google: en gerekli sayfadır ve açılıyor, hiçbir yamuğunu görmedim
ninjacloak: değişik yollar denemeyelim diye bu da açılmıyor
ktunnel: ninjayla aynı durumda
msn: insanların ilişki durumlarını aksatmaktadır. kız isteyecektik, ailecek takım elbiselerimizle kaldık bilgisayar başında.
ekşisözlük: hala açık olan sözlüktür
uludağsözlük: açılamamaktadır
ihlsözlük: açılmaktadır.

23 Ağustos 2009 Pazar

ölücem mi lan?

korkuyorum.
evet, 0.5 kalem uçlarını zımparalı motorumla toz haline getirip onlarla oyun falan oynadım.
buraya kadar problem yok.
ama burnumu karıştırırken gördüm ki sümüklerim siyah.
lan o tozlar kesin akciğere gitmiştir.
baktım grafit kömür tozu.
kömür madenlerinde çalışan işçilerde görülen hastalıa yakalanabilirm her an.
ama en garibi de annenim sırf bana yoğurt yedirebilek için; "yoğurt ye geçer" demesiydi.
camdan atla geçer dese atlardım, yoğurdu da yedim tabi.

ya bronşçukları tıkamasın bu tozlar. böhüüüeee

okuyanlar, haberiniz olsun; eğer beyin fonksiyonlarım durmuşsa ya da mal gibi olmuşsam isviçreye götürün beni ötenaziye.

21 Ağustos 2009 Cuma

başlık yok, bulamadım daha doğrusu

la artık jeff hardy isimli şahsı hiç sevmiyom.
acayip itici geliyo. laubali laubali hareketler yapıyor millete.
bir de sigara içen kişi iyidir diye gösterilior, iyice soğudum.

onun yerine cm punk daha doğru dürüst bir insan gibi.
okuduğum kadarıyla normalde de sigara, alkol, hap gibi alışkanlıkları yokmuş.
bence iyi bir örnek ama bunu insanlara bunları kullanmayın de, onlar da tersini yapsın diye sahneye çıkartıp insanları sigaraya, hapa özendiriyorlar.

üstelik gereken yerde rakibini tebrik de ediyor.
hemer maçından sonrakinde sinirine gelmiştir efendim, olur böyle şeyler.

artık favorim punk.
jeffin amunagoyim.
ama en iyi arkadaşı reyi hala seviyom, o da çok şımarıyor son zamanlarda yalnız.

davulcu

dün (daha doğrusu bugün, saat 12 yi geçmişti) saat 2:30 civarlarında televizyon seyrediyorum, aşaadan gümbede gümbede gümbede güm güm sesleri geliyor.
camdan bi baktım davulcu.
arkadaşım saat 4:30da falan başlanıyo lan oruç tutmaya.
2 saat öncesinden kaldırıyon milleti.
kalkıp mantı mı aççak bu insanlar.
neyse.

saat 3 bu sefer daha boyutlu ses geliyo.
camı bi açtım, 2 davulcu sağlı sollu davul çalıyo.
arkadaşım emeğinize yazık biriniz çalsa yeter, zaten uyanan millet de çalar saatle uyanıyo.
neyse sahur şenliğine ben de katıldım, akşam yemeği yememiştim, acıkmışım.
öyle pek beklediğim coşkuyla geçmedi sahur.
neyse dedim yattım, uyuyamıyorum.
saatin 5 olduğunu göremeden uyumuşum ama.
saat 1de kalktım, şu anda 3.
daha iftara çok var.

oruç tutmadığım için değişsen bir şey yok ama :D
(4 öğün yemek haricinde)

12 Ağustos 2009 Çarşamba

yanlışlıa bak

alttaki yazıda hap içmiş demişim.
yanlış gibi geldi.
hap kullanılır bence.
ama hapını içtin mi? diye sorular da.
bence kullanmak.

kötü alışkanlık

bu wwe insanı kötü alışkanlıklara özendiriyor.
orda herkesin sevdii birisi var. jeff hardy diye bi delikanlı.
bi de başlarda iyi olan, daha sonra kötü gösterilen cm punk.

hardy içki içiyo, sigara içiyo, hap map da içmiş zamanında bu oğlan.
cm punk ise bunları kullanmıyo, hatta arkadaşlarıyla toplandıında dahi pepsi içiyo(muş).
klounda da pepsi dövmesi var zaten.

ama gelin görün ki nu cm punk geldi; işte içki içmeyin sigara içmeyin dedi. ama millete akaret de ediyo. yani sigarayı sevmeyen kişi kötü kişi.
ama bunları kullanan kişi de iyi kişi oluyor.
değiştir arkadaşım bunu.

çocukalr da sigara içen kişiyi örnek alıyor. daha doğrusu aldırılıyor.
cm punk eskiden böyle değildi. normal bir insandı.
daha sonra tip tip hareketler yaptırdılar buna, sonra da içki içmiyom sigara içmiyom, siz de içmeyin de dediler. ama tabni insanlar sevmedikleri bi insanın önerilerine karşı çıkacaktır ve bunun tersini yapma yoluna gideceklerdir.

neyse ifinim onuç olarak bu wwe insanı kötü yola düşürür. siz siz olun sigara içmeyin.

wwe

he aklıma geldi tamam.

dün yine her salı yaptığım gibi foxta smackdown'ı seerediyodum.
baştan beri büyük sürpriz büyük sürpriz diyolardı. ben de dedim olsa olsa 3 şey olur;
1)smackdown türkiyeye gelir
2)undertaker tekrar ringlere döner
3)jericho rawda devam eder güreşe.

3. neden dedim? çünkü jericho rawda big show ile takım kurdu diye gördüm euro sportta. euro daha yeni maçları, daha yeni olayları yayınlıyo. belki geçmiştir dedim.

nesye, tabi en çok istediim 1.sinin gerçekleşmesiydi. ne kadar fiyat olursa olsun giderdim.
mümkünse en önden bilet almaya çalışırdım (tabi her yere farklı farklı bilet varsa).
jeff'in koluna taktıı o şeyden alır, onunla merabalaşır
rey mysterio'nun maskesinden alır, onunla merabalaşır
cm punk'ın eldivenimsisinden alır onunla merabalaşırdım.


ama olmadı bunların hiçbiri.
sürpriz neymiş peki?
gelecek sezon smackdown'dan sonra raw da yayınlancakmış.
reziller.

.

bişey yazcaktım, unuttum.

öss günlükleri - bölüm 1

bugün 11 ağustos, saat 11:58
öss yerleştirme sonuçlar 12 ağustos 9:30'da açıklanıyor. yani yaklaşık 9,5 saat var.
tıp da yazdım diş de yazdım.tıp olursa neden diş olmadı diye üzülmem, aynı şekilde diş olursa da neden tıp olmadı diye üzülmem. tıpta iş garantisi var ve kesin iş bulabilirim. dişte de oymayı kakmayı seviyorum. tıpta tus falan var, sürekli beyin patlatmak gerekiyor, yanlış bir iğneyle insanı öldürme riski de var. dişte de iş garantisi yok, aç kalan dişçi de yok gerçi. gelirleri yaklaşık ama tıbbın biraz daha fazla ve kendini geliştirirsen iyi para kazanıyorsun.
ailemde neredeye herkes tıp okumamaı istiyor. en az isteyen de benim herhalde. çünkü isteğimin yarısı da dişte. yarın saat 9'da babaannemler gelecekmiş, sonra birlikte öğreneceğiz. onlar zaten tıp istiyorlar. bense ne tıp olursa üzülürüm ne de diş olursa. ikisinde de çok sevinirim ama tıpta neresi olursa olsun, dişte istediğim yer hacettepe. çapa da olabilir, hatta çapa hacettepeceden daha fazla tavsiye edildi.
yarın bu yazıyı okuyacağım be "vay bene kadar da stresli bir süreçti" diyeceğim. öss'ye hazırlanmakta o kadar büyük stres yapmadım ama puanlar açıklandığı zman stres yapmıştım. alan seçme konusunda daha stresim daha da fazlaydı. ama en büyük stresi şimdi yaşıyorum. yarın saat 9:31'de ise bu stresler bitecek ve hayatımın geri kalanı için kendi çizdiğim yolda yürümeye başlayacağım. 5 dakikada koca sayfayı doldurdum vay be.