14 Aralık 2009 Pazartesi

böyle sınav mı olur lan


anatomiden pratik sınavı olduk la. çok garip bişi la, zilli milli böyle.
önce herkes önce bekleme salonuna giriyo defterden falan arınıp. herkes girince kapılar kilitleniyo ve bir daha çıkış yok, sınav bittiğinde çıkabilirsin.
odalar aha şöyle:




1:sınav salonu
2:bekleme salonu
3:montlar falan var


bekleme salonundayız ve sınav salonuna giricez. şimdi bi zil çalıyo, iki kişi olarak sınav salonuna giriliyo, sonra tekrar zil çalıyo, diğer bi grup giriyo sınav salonuna. her zil arasında bir dakika var. sınav salonunun görüntüsü de aşağıda.


biz 10. grup falandık işte. şimdi buraya sağ alttan geldik, ben sol tarafa gittim, sağ ile işim kalmadı. ilk zil çalışta içeri girip sol alttaki üstünde kırmızı olmayan masaya geldim.burda bi kağıt vardı, önüne adımı numaramı falan yazdım, arkasına da birazdan göreceğim yapıların adını yazıcam.
5 masada ikişer maket var, toplamda 10 maket. bu maketlerin bi yerinde üzerinde numara olan işaretler takılmış, o numara hangi yapıdaysa o yapının adını yazıyosun. 2. zil çalışta ben koştura koştura ilk masama gittim, orda yapıları falan inceledimi, adlarını yazdım. her masada 1 dakikam var. ikinci zil çalışta hiç beklemden kağıdı alıp öbür masaya geçiyosun. geriye dönmek yasak. sağa sola bakmak yasak, maketlere dokunmak yasak, sadece bakıyosun. neyse işte tüm maketleri inceleyince son, üstünde maket olmayan masaya geliyosun, orda da 1 dakikalık zamanın var, orada düzeltmelerini yapıyosun ya da yazamadıkalrını tamamlıyosun. zil bir daha çaldığında sınavın bitiyor ve salondan çıkıyorsun.

yeni odada montlar falan var, onalrı alıp gidiyosun evine.
şimdiiii, orda insanlar toplanıp bekleme salonundaki arkadaşlarına mesaj atıp içerdeki maketleri söyleyemezler mi?
söyleyemezler.
bekleme odasında jammer var. evet jammer. hani şu sinyalleri bozup telefonu çektirmeyen. bekleme odasında bu alet yüzünden telefon çekmiyor. iyi düşünmüşler.

değişik bi sınav ama gerçekten eğlenceli.

2 yorum:

serkan dedi ki...

Çok komplike lan.

Ama görsel destek iyi olmuş bence.

googhan dedi ki...

yoksa anlatmak baya zor olurdu zaten.
10 taneden 4 tanesini bildim.