8 Kasım 2009 Pazar

küfür edilcek biri bana gelsin

küfür edesim var blog birilerine. küfür savurmasam sinir küpü olucam. arada 21-1'de ediyom küfür. batakta mesela çok renkli gelirse "kraliyet skişiyo", "kraliyet grup yaptı", "kraliyetler birbirinin elineviriyo" gibi hiç de hoş olmayan laflar sarfediyorum. utanıyor muyum? hayır. ama küfretçek başka ortam olmayınca da önüme gelen şeye sayıyorum. mesela;

banyoda su bi anda sıcaklık değiştirince suya annskiim diye küfür ettim o da çok taktı beni. sonra da çamaşırımı banyoda kapıya asmıştım. dengesi bozulup düşerken de kendisine mnagodumunun dursana diye hakaretler savurdum. kapının kilidini açamayınca da açıl sktminin kapısı diye laf yapıştırdım sktiminin kapısına.

ama kapı cidden çok boktan. kilitte bi nokta var tutturmassan açamıyosun. kilitlerken de aynı şekilde tutturman gerekiyo orasını.

1 yorum:

kırmızı balon dedi ki...

küfür etmek güzeldir. sakinleştirir kimi zaman insanı. nesnelerin dili yok ya nesnelere etmek ayrıcana zevk...