5 Kasım 2009 Perşembe

kafatası

kafatası maketi almayı düşünüyorum blog.

2 boyuta basmıyo kafam. atlas + kitap+ sözlük kullanmama rağmen anlamıyorum. almıyo mnsktmnn beyni. 3 boyutta daha rahat anlar umarım. 300 liralıkları görünce accuk irkildim ama 100 liralık da gördüm. 50 liralık bulsam orda alırım lan.

bugün anatomi labda kadavranın gözünü aççaktım, tırstım. düşünsene bööle içeri çökmüş, siyahı grileşmiş, beyaı koyu krem bi renk almış... yok yok iyiki açmamışım. 3 hafta boyunca uykumda altıma sçardım.

Hiç yorum yok: