2 Kasım 2009 Pazartesi

burnumdaki sümük dondu

lan bu sabah camı açıp kafamı dışarı uzattım. ana o ne souk öyle.

neyse dedim atlet+yünlü bişey+yünlü bişey daha giyip okula gittim. normalde bizi ön kapıdan almıyolardı. edim girsem şimdi aslında, üşüyom çok pis. soora vazcaydım kurallara uyan insanım ben.

yemekte de iirenç yemekler vardı. bi çorba güzeldi. zaten çorbaları çok güzel yapıyolar. mısır çorbasıymış, içinde mısır parçaları vardı. haşlanmış mısır gibiydi, tadı da güzeldi. şu ana kadar sadece brokoli çorbası adlı sıvıyı sevmedim. türlü vardı, taze fasülyelerini bile yayemedim, gittim kuşçükü etle patatesini yedim. bi de bulgur pilavı vardı, soğuktu bi de turundu diildi onu da yemedim. salatanın da domatesiyle hıyarından yedim biraz. salatada ceviz görüntünün amuğagoyuyo.

Hiç yorum yok: