12 Kasım 2009 Perşembe

bu kadar ekşını tüm lise hayatında yaşamadım lan

bugün nası bi gün oldu anlatamam blog. ya da anlatırım lan neyini anlatamıcam.
gece saat 01:00 gibi yattım, güya sabah 07:10'da kalkıcam. telefonumun ve saatimin alarmını kurdum ve yattın sabah uyanmak üzere. planladığım gibi saat tam 07:10'da göz kapaklarım yavaş yavaş sesle beraber aralandı. ama beynin kanalları aralanmadığı için iki alarmı da kapatıp yattım tekrar. gözlerimi tekrar yeni güne açtığımda saat 08:41'i gösteriyordu. evet tam 08:41. peki ders kaçta başlıyor? 08:40. bu da demek oluyor ki ben uyandığımda ders başlamıştı. amuğnagoyiim deyip zıpkın gibi fırladım. kitabı aldım, aazıma 2 sakız attım ki kokmasın. dolaptan da önlüğü alıp, telefon, anahtar, cüzdanı da kapıp çıktım. burada bazı eksikler var değil mi? nedir bu eksiklikler?
1)sabah işemeye gitmedim
2)sabah kahvaltı etmedim
3)sabah yüzümü yıkamadım
ve en önemlisi
4)sabah günlük elbiselerimi giymedim.

evet, pijamalarımla çıktım dışarı. alt pijama koştukça düşüyor. onu mu yukarı çekeyim, yoksa saate bakıp gidene kadar yoklama alınmasın diye daha mı hızlı koşayım, elimdeki içindeki kitaplara bakılmadan alınmış torbanın içinde anatomi atlasının olup olmadığını mı kontrol edeyim, dirseğime takılı önlüğü mü düşmeden taşıyayım?
hepsini aynı anda yaptım, anatomi labına girdim ve baktım herkes oturuyo. sordum gruptan birilerine yoklama alındı mı diye, herkes farklı bi şey söylüyo. neyse dedim oturdum alınmamış. bu şekilde günün ilk bokluğunu kazasız belasız atlattım.

sırada 2. boklukvar. anatomi labından sonra maddeler bilgisi dersi var. onda da hoca çok iyi, çok sakin anlatıyo ama arka taraf habire konuşuyo. yoklama kağıdı da bu arada ilerleyerek önlerde oturan bana doğru geliyor. artık hocanın sesten dolayı sabrı taştı ve slaytı kapattı. ders bitmiştir dedi, yoklamayı istedi. yoklmanın bana gelmesine 2 kişi var. neyse hoca konuşup yanımıza gelene kadar yoklama benim elime geldi. tam kağıt ve kalem elimde, hoca yoklamayı istedi. "hocambidakkaimzaliyim" dedim ve normal imzayla tek bir ortak yanı olmayan bir karalama yapıp hocaya verdim. dersi dinleyenlerden olduum için hoca bişey demedi. 2. bokluk da bu şekilde atlatıldı. bitti mi? hayır. sırada 3 var.

ööle arası ve ben odaya gittim, yattım uyudum, çünkü b grubunun histoloji dersi var, bizim lab 2 saat sonra başlıyo. neyse kalktım kahvaltı falan ettim, saate bakmıyorum bu arada. bi baktım 15:32. 15:30'da lab kapısında olmam lazım. yine mi amuğnagoyiim diye bi hışımla çıktım. okulun kapısına geldiimde b grubundan birilerini gördüm. sizinkiler girdi dedi. ben hızımı daha da arttırıp boltu bile geçebilecek hızla koşuyorum ya da bir başka deyişle uçuyorum. neyse laba girdim ama önlük elimde. dedim söylemeden çıkıp giyeyim sonra girerim. tam çıktım önlüü giydim hoca geldi kapıyı tuttu, kapatıyorum kapıyı dedi. hocam girseydim dedim. bi düşündü, gir hadi dedi. içerde geç kalmayın diye de bolca nutuk attı ve acayip kızgın bi hocaymış meğersem. sonra çelışkanlığımı görüp baştaki hatayı unuttu sanırım. 3. bokluğu da bu şekilde atlattım ve çekirge bir sıçrar iki sıçrar üçüncüde bişey bişey olur lafının yanlışlığını ispatladım. üçüncüyü de sıçradım ben.

normal şekilde geçen bir günüm olmadı lan. kalbim daha fazla kaldıramayacak bu koşturmacayı.

2 yorum:

benbirbalıkolsamdatatlısudaplazmolizolsamya dedi ki...

yineliyorum : senn yerine ben okuyabilirim gökhan :) hadi sen de gel başa dön . ekşın dediğin olaylar da .. pek hoş ..

googhan dedi ki...

tabi. hele hastanede pijamayla koştururken hoşluk denizinde yüzüyordum.