18 Kasım 2009 Çarşamba

2 liraya ne yiyebilirsiniz?

hemmen söylüyorum. bugünkü akşam yemeğini yiyebilirsiniz.
peki ve var bu akşam yemeğinde?

1)bir kase ezogelin çorbası
2)yarım tabak ıspanak+yarım tabak(yaklaşık 0,5 kg) yoğurt
3)orta bir dilim peynirli börek
4)bir tabak makarna
5)bir kase kayısı kompotosu
6)istediğiniz kadar su, ekmek

tüm bunlar 2 lira. peki bunları dışarda yemeye çalışsanız negadder verirsiniz? hemmen yaklaşık olarak hesaplayıveriyoruz.
1) 2 lira
2) 4 lira+2 lira
3) 3 lira
4) 2 lira
5) 1.5 lira
6) 50 kuruş
toplamda 15 lira eder.

vay canısını yaa.

2 yorum:

Pansexual dedi ki...

bu kadar ucuza malolacağını zannetmem börek mörek diosun bisürü malezeme lazım bunlar için tabi annen evde yapıp sen bedavaya yemiosan bloguma da beklerim size hikaye ikram ediim yemeğin üstüne ii gider kalori yakar

googhan dedi ki...

tamamını yemekağnede yedim.
daha doorusu yemedim, aldım ama birçoğunu bıraktım. o kadar yesem 53 kilo olmazdım zaten.