8 Ekim 2009 Perşembe

yurt

yurtta kalmak çok garip lan.
ailenden uzakta yaşamak kötü bişey.
4 günde evle alakalı her şeyi özledim. hatta halamlara gittiimde turp yedim deyim sen anla gerisini.
elektrik sügürgesiyle oturma odası koltuunun altını temizlemeyi bile özledim lan.

televizyon da yok, halamlarda seyrettim işte sadece. 5 günde amma çok özledim evimi anlatamıyom lan. bunun gibi 5 sene olduunu düşünürsek biraz zor geçicek.

farkındaysanız ailemi özlediimden fazla bahsetmedim, onca kişinin arasında salya sümük ağlamayım.

ilk zamanlar pek yokluklarını hissetmedim emme şimdi daha bi deişik. her gün arıyolar, öyle konuşuyoz. amcamla 8,5 dakka konuştuk. o da 9. sınıfta çıktı gitti, halimi en iyi o anlar heralde.

neyse işte. iyi yanları da var ama şimdilik kötüler aklıma geldi :D

Hiç yorum yok: