15 Ekim 2009 Perşembe

polywax

lan bu akşam polywaxtan bi diş yaptım, allam o ne öyle.

bildiin soğan lan. kat kat daalıyo salak. halbuki o kadar erite erite birleştirdim, yine soğan yine soğan.

okulda not alıcaam dişi yaparken modelling wax kullanmıştım. onu daha az eritmeme rağmen odun gibi olmuştu, halkalar sımsıkı baalı. ama bu, ama bu? bildiim soğan.

ben adamların yerlerinde olsam böyle ürünü piyasaya sürmeye utanırım lan. gitti 1 saatim aşşaada. zatem bek de yoktu, kendi ispirtomla yaptım dişimi. daha doorusu yapamadım. godumunun polywaxı yüzünden.

Hiç yorum yok: