15 Ekim 2009 Perşembe

memleketten anam geliyo

evet lan, annem yarın burda.
ona hediye hazırladım :D

ilk yaptıım dişin uç bölümü. kullanılmayan yer tabi. kökten sonrası kullanılmıyodu, böyle silindir bişey. içinden de ip geçirdim mis kibin oldu. beenmezse üzülürüm. ilk diş lan.

he bi de yemekağnede öölen kavun vermişlerdi kesememiştim. kavunu. bildiin kavunu 8 parçaya bölüyo kabuklu mabuklu, sonra sen kasiyon. neyse işte ööle yemeenden soora diş yaptık 5 saat. akşam yemeinda kavunu bi kesmişim, yok öyle bi kesiş. ne bok gibi tadı olan kabuk tarafından var, ne de tatlı yeri kabuk üstünde kaldı. daha sonra küçük parçalara da milimetrik ayırdım. 5 saat insanı nası deiştiriyo azizim.

he bi de o mumla uuraşmak çok zor lan. 7 cm boyunda silindirde milimetrik çalışıyon.

4 yorum:

googhan dedi ki...

daha yazacaktım, görevli geldi.
az kişi var, kapatiim de eve gidiim diye bekliyodur. bi de böyle ders dışı şeyle uuraştıımı görürse atar.
altta vikipedi açık, gelirken ona geçiyom.

kırmızı balon dedi ki...

ya o belletmenler zaten hayatımızı kaydıran insanlar. bi şeye izin vermiyolar , bizi gizli kapaklı işlere sürüklüyorlar...

googhan dedi ki...

adı belletmen mi?

deişik isimleri varmış.

kırmızı balon dedi ki...

evet çok ilginç isimlere sahip garip insanlar...