26 Ekim 2009 Pazartesi

küçük domuz küçük domuz kuyruğun nerede

lan perşembe sabahı bi kalktım, anaaa nası halsizim. ölüyom lan. neyse dedim acuucuk ekmeğe çukulata sürüp okula gittim ama ölüyorum. bi de o gün 10 aat ders var. gerçi 8 işlicez çünkü 4 saat histoloji labı a ve b grubu olara 2-2 işliyoz. neyse konu bu diil. benim ölmem. neyse işte ööle arasına kadar zar zor iskelet bütünlüümü saaladım ve gittim odaya yattım. tamaaaam, yattım. yattım ama kalkamıyom. yine ölüyom. korkuyom da domuz çıkıcam diye. öksürüyorum, ateşim var, halsizim. bi de burnum aksa yapıştır alna domuz yazısını. neyse zar zor medikoya gittim. oraya yürümek 5 dakka bu arada. her adımda ölüyorum. muayene ücreti olarak 1 lira istedi. 50 lira verdim kabul etmedi, 85 kuruş çıktı bende de. kalanı başkası tamamladı :D neyse gittim işte odaya, faranjitmişim. bi ilaç verdi. o da dokundu bana. içip içip kusuyom, içip içip kusuyom. en sonunda halam ve annem daha eli yüzü düzgün bişey içirdiler. bi de gittiim adam başhekim. annemle halama bir muayenehane açmayı düşünüyorum :D

bişey diil, ateşim düşsün diye soumaya çalışırken fazla soğudum bu sefer de nezle oldum.

1 yorum:

kırmızı balon dedi ki...

bende o belirileri gösterip faranjit olduğumu anlayınca rahatladım ama psikoloikman çöktüm. okulda domuz olmuş damgasını yimekten kurtulamadım. hayde hayırlısı...