20 Ekim 2009 Salı

domuz olcam

lan bizim okulda domuz gribi varmış la. ftr den 2 kişide olduu kesinleşmiş. öyle diyolar yani. duyduum bişey bu, direk konuşmadım kendileriyle, konuşmam da zaten. daha da kötüsü yurtta hemen yan odamda kalanlar test yaptırmışlar. sonuç belli diil. sanırım ftr den onlar da. ama var ya çıkarsa kesin ilk ben ölürüm.

büyük acilin 7. kapısında mı ne hasta varmış domuz grib, öyle bişey de duydum. lan 2 hafta önce o kapıdaydım ben. biliyom orayı. hatta bizim 4. sınıflara maske daatılmış falan diyolar. onu sordum, asılsız bişiymiş o.

ftr nereee domuz gribi nere di mi? öyle diil ama, onlara gelen hastada varmış. he acildekilerde çıksa daha normal karşılanırdı ama fizik tedavicilerde karşılaşınca bi garip oluyo.

neyse blog, habire ellerimi yıkıyorum, ıslak mendil aldım cep boylarından. alkolsüzmüş ama olsun, hiç yoktan iyidir. benden haber alamazsanız anlayınki ... :D

daha kesin diil ya öyle pek de aşırı ciddiye almıyorum. kesin olduu zaman böyle laylaylom yazamam zaten :D

Hiç yorum yok: