29 Eylül 2009 Salı

seçmeli ders

ders seçtim ey okurlar.

ne kadar normal değil mi? bence normal, sizce de muhtemelen öyledir.

neyse ders seçimi olmasa da seçim aşamaları hoştu.

gece-sabah arası saat 4:00 sularında uyku modundan kalan ağzımdan akan salyalarla yola çıktık. önceki gün saat sayıyordum 21 saat 39 dakika kaldı falan diye, artık çok az kalmıştı. neyse işte boluda falan sis vardı belli yerlerde, kaza yapsak kurtaran olmucaktı ama uyku modumdan dolayı silgimde değildi ölmek. sonunda 3 parça ankaraya gelmiştik (ben annem babam). saat 8 gibi falan ankaradaydık, kaavaltı falan ettik, daha soora halam yüzünden telaş aptım. 9 olmadan çıkalım dedi.seçim saat 9:30daydı. o yarım saatte istanbula gidiyoz biz ama ankara gerçekten öyle değilmiş. saat tam 9:00da yola çıktık(yol açık, yola çık). 27 dakkada okula gittik. neyse işte bi kuyruk muyruk adımı yazdırdım kaada. sora dediler ki öörenci işlerine gidip bi kaat alın imza atıcaz. haydaa git ordan öörenci işlerine, onu tekrar seçim yerine imzaya götürdüm, sonra ekrar teslim etmek için öörenci işlerine. boşu boşuna yordular beni, sinir oldum. koy o kaatlardan biraz seçim yerine, tekrar tekrar yürütme. yok, illa yürücez. iş bitince yemek yemeye gittik sakarya caddesine, dönüşü eğlenceliydi ama, anlatıcam onu da.

Hiç yorum yok: