12 Eylül 2009 Cumartesi

oricinal vindovs

dün akşam bilgisayarı açtıımda bana "vindovsum oricinal diil lan senin, hıyar" dedi bilgisayarım.
"ne demek oricinal diil, mal mısın oolum" diye karşılık verdim, cevap vermedi.

aslında haklıydı ama ben çirkeflik yaparak zeytinyaa gibi üste çıktım. evet gerçekten de xp orijinal değil. ama crck yapılmıştı, orijinal numarası yapıyodu. tekrar yaptım, orijinal numarası yapmaya devam ediyor şimdi.

vista da var, orijinal hem o. ama modemin vista driver ı yoktu. hatta komşunun internetinden girip bakmıştım falan, onixonun kendi sitesi açılmıyodu. ne mal bi şirkettir bu azizim.
neyse xp kuruldu yine(orijinal değil, demeye gerek yoktu ama dedim) gitrdim innternetten vista driver ı buldum, bu sefer de tüm oyunlar, resimler, müzikler falan burda.

tamam, o resimleri falan da dvd ye aldım ama dönüştürmüyorum vistaya. sebebi yok. var aslında nasıl yok? sebebi üşengeçliim. dedim kesin biiki doyayı almam, sonsuza kadar (çok mu aar oldu bu be, altı üstü bi resim ya da müzik olur) ulaşamam.

xp ile iyiyim.

bilgisayarın ekranı d bozuk. arada kendi kendine bozuluyor, düzeliyor. siyahlar yeşil, kırmızılar sarı. ama sadece bi tonu.

neysse, dönünce servise götürcez.

Hiç yorum yok: