26 Eylül 2009 Cumartesi

fiyat

şu anda vereceim para 1,10 diye göseteriliyo. kaat 10 lira var yanımda. verirsem asla bozmaz 10 kuruşu almak için. mecburan 1 lira alır 5 dakka bedava kullanmış olurum. çeksam mı acep :D

hala 1,10 lan dondu galiba. donmuştur belki akşama kadar kalayım ben burda :D
ama yok akşama kadar kalırsam o farenin kokusu derime işler. eve gidince çamaşır suyuna batırcam elimi. nası bi koku lan o. kötü diil ama, deişik.

aha sçtık, 1,15 oldu bunun için bozar parayı. belki de bozmaz ama gitmek istemiyorum :D bu kokulunun içinde yeşermek istiyorum.

internet evde de var ama birer dakkalık baalantılar yapabiliyom. dün dil muafiyet sınavı sorularını indirdim mesela. 2 tane 65 kb lık dosyayı indirmek için 1 saat uuraştım.

çok heyecanlıyım lan. okul başlıcak, diş hekimi olucam. deişik bişey. ayda 2000 lira alsam, eşim de çalışsa o da bi o kadar alsa eder 4000 lira. ankara paalı ama. ossun illa lüks yerde oturmayız. gider arka maallede otururuz. hep memleketimi özlemem :D

kokuyu yavaş yavaş hissetmemeye başlıyorum. etkisi altına alıyo beni. baalıyo buraya.

Hiç yorum yok: