13 Eylül 2009 Pazar

eeliyet alcam

bugün sürücü kursu için saalık raporu almaya gittik.
doktorun muayenesi harikaydı. tek soru sordu; "hastalığın var mı". "yok" diye karşılık vardim ve tüm muayene bundan ibaretti. 30 lira aldı bi de.

gebzeden alcaktım saalık raporunu. işte resimleri verdim, kimliği vardim falan. telefonu da söyledim, adres falan da tamam. en son sorusu "hangi kursa gitçen?" olmuştu. ankarada bi kurs dedim. salak kadın vermedi belgeyi. ordan alman lazım saalık raporunu dedi. ne farkedecek ey insan!
gebzede sağlıklıyım da ankara il sınırından itibaren hasta mı oluyorum?
hayır olsam da gebzede hasta olurum havasından. bu kuralı kim koymuş çok merak ediyırum.


yine yalan söyledim, 'çok' lafım yalandı. öyle pek de merak etmiyorum, aldım sonuçta raporumu. hem de kursa devam etme zorunluluu yok. bi kitaba çalışçam sadece. bizim trafik dersindeki bilgilerin aynısı.


televizyonda F1 yarışı var, onlar için hangi ehliyet gerekiyo acaba?
hamilton 1. kimi 2. şu anda.

4 yorum:

Damla dedi ki...

Olm öyle deme motor biraz kıl.Ezberi çok yani.Ondan.Yoksa diğerleri kıl.Ayrıca git bence,zira süper çevre yaptım mesela ben.Okumuşundur.Hadi sevgi saygı.

googhan dedi ki...

okudum.
öyle çevre olmaz olsun lan :D

gebzedekilerde devam zorunluluu vardı, ankaradakinde yokmuş, gitmeyecem :D

motoru da bilmiyom, daha kelmedim.

"karbüratör meme yapmış" lafını söksem gerisi gelir zaten.

diye düşünüyorum.

Damla dedi ki...

Olm o "Meme"yi zımparayla alman gerekiyor.Öyle bir duruma geleceksin ki hem memeyi zımparayla alacaksın,hem memeye bakamayacak kıvama geleceksin.Sen yaparsın bence.Yok la ayrıca bizim kursa da gelmeyen insanlar var.Bir tane taş gibi(Zaten bir taneydi ondan sonrası hep mal,Japon Pazarı torbasıyla gelmi mesela)çocuk vardı ilk derslerde seviyeyi anlamış olacak gelmiyor artık.Hani bu geneli 10 veya 20 kilo kızların,uzun kıvırcık saçlı sevgilileri olur ya,hah onlardandı çocuk.Taş idi ama.Gelmiyor artık mal.Gelse ne olur,zira artık ben de herkes gibiyim lan.Çok fena.

googhan dedi ki...

:D

kapon pazarı torbasını naapmaya getirmişki o?

ben ossam waikiki torbası getirirdim.