30 Eylül 2009 Çarşamba

cüzdan

şimdi farkettim, yazılışı ne kadar garipmiş.
cüzdan.

neyse konu bu deil.
cüzdan taşıyorum artık yanımda. gerçek bir erkek olmanın 2 zorunluluğu vardır.
1- herkesin bildii bişey, yazmayayım şimdi
2- sağ ya da sol poponun cüzdandan dolayı içe göçmesi.

ilk adım her erkek için doğustn gelen bişeydir ama 2. adım bir dönüm noktasıdır.
ben de 2. adıma 3 gün önce geçtim. okula sağ popomda cüzdanla gittim.

garip bişey. yürürken sağa sağa çekiyom böyle. düz bi şekilde yürüyemiyom. otururken sola yatık oturuyom. çünkü daha popo içe göçmedi benim. zamanla içe göçünce yer edinicek orda o kendine, poponun o tarafının diğerinden hiçbir farkı kalmayacak.

yürürken de bi garip. banka kartı, şu ana kadar taşımadıım kadar (istisnalar hariç) paranın popoma yapışık benimle gezmesi falan. yürürken hissetmek için sağ ayaa ileri attıra attıra yürüyorum. her adımda o hissi tadıyorum. para dokunuyo sürekli arkadan.

siz de kullanın bence. değişik bi süreç yaşıyosunuz.

Hiç yorum yok: