13 Eylül 2009 Pazar

bu teknolojiyle uzaya bile çıkarım ben

şu anda otübüsten yazıyorum.
evet evet, varylıs var ve bağlandım. ne kadar garip. yerleşim yerlerinden kilometrelerce uzaktayız ama otobüsten hala hızlı bi şekilde baalanabiliyorum.

görmemiş gibi olmasın diye cam kenarına geçtim, ordan yazıyorum. görmemişin bilgisayarı olmuş tutmuş... neyse çok büyük, bu sığmaz.

diceksiniz ki madem hava atmak istemiyon ne diye yazdın otübüsteyim falan diye demeyin. er gün başıa gelen bir şey değil otübüsten bağlanmak. herneyse geçelim bunları. diyceem odur ki, bi tane host var burda (hostesin erkeğinin adı buydu sanırsam) adamın ilk iş günü herhalde. sürekli herkese efendim falan diyor.

mesela bana kolonya dökerken çok geldi, "afedersiniz efendim" dedi. lan noolcak sanki, çamaşır sı-uyu mu bu iz bırakçak. 5 sn sonra uçup gidiyor. yenidir daha, coşkuludur dedim, coşkusunu yaşamasınaa izin verdim. ama o bana götlük yaptı. evet götlük.

ilk başlarda bana da efendim diyodu herkese dedii gibi. ama servis sırasında mevye suyu isteyince "küçük beyfendi" dedi. lan mal, deminden beri ne diye beyfendi deyip beni onurlandırıyosun o zaman! hem ben 18imi doldurdum, kocaman insanım artık. adam öldürsem hapse gircek yaştayım lan ben, ne küçük beyfendisi.

küçük beyfendiler kovalasın seni!

bu kusurunu dikkate almazsak çok saygılı, ona lafım yok.
ama küçük beyfendi ne lan?


küçük kadınlar var kanal d'de. gelen vurdu giden vurdu kadınlara(onlar öyle diyolar, ben değil)
onlarla yaprak dökümündekileri komşu yapçan, asıl sen o zaman gör reytingleri. her bölümü ayrı bir babam ve oolum ağlayışı yaptırırı insanlara. ben babam ve oolmda aalamıtım ama bir kere bile ferhundenin yaptıkları sonrası alirızabeya üzülmedim. ferhunde iyi insan.


aha blog, şu anda arkadan biri kulaklık takmış oyun havası dinliyo. valla. 'adabiye adabiye' gibi lafları var :D

Hiç yorum yok: