29 Eylül 2009 Salı

115 - göltepe

evet, otobüsün adı bu. 115-göltepe. sakarya caddesinde 100 gr tavuk etli (evet adam 100 gram tartıp koyuyo) döneri yedikten soora dönme zamanıydı, diğer insanlardan ayrıldım tek başına ana caddeye geldim. hayran kaldım zaten oraya. hani böyle anadolunun baarından kopup istanbula gelen tipler vardır ya, hah o işte. al o davranışı yapıştır bana :D

bir yaya geçidi var, ölürsünüz. böyle amerikan filmlerinde görmüşündür menhetın (yerlilerinin deyişilye mehağtın) caddelerinde yayalar sürü halinde geçerler aynen öyle. geçtikse geçesi geliyor, geçtikse geçesi geliyor insanın azizim. iki kaldırımda da baktım 115 yok. hafiften yusuf yusuf ama mutluluktan umrumda değil. kendimi yaya geçitlerine kaptırmış yürüyorum. EGO adlı otübüs biletleri var. onların satıldıı yerlerdeki adamlara soruyom 115 burdan geçer mi diye, bilmiyoz diyo odunlar. lan sabahtan akşama kadar işin bu lan senin. en fazla 30 otübüs geçiyodur numaraları tutamıyon mu aklında. sabahtan akşama kadar döt kadar kulübede hiç mi canın sıkılıp da bakmıyon numaralara. neyse efendim, artık duraktakilere sordum "afedersiniz, 115 burdan geçer miğ?". onlar da bilmiyo ama onlar odun değil. işleri güçleri var onu mu saycaklar? peki o egocu, onun işi bu, otursun saysın. neyse baktım 115-ulus. allalla dedim, 115-göltepeydi bu. neyse oturdum beklemeye başladım. ama nası bi mallık ego kartım yok. otobüs gelse rezil olcam ankaranın göbeende daha ilk günden. neyse sormuştum işte insanlara çankaya yününe giden ne taraf diye karşı kaldırımdan bincen demişlerdi. burda 115 vardı ya, bilmiyo mallar diyodum içimden. halbuki esas mal, su katılmamış saf mal, the mallest boy bendim. dinleseğe lan insanları, karşı kaldırım diyolar. yaşlı amcaya hürmeten karşı kaldırıma bi şans daha vermeye karar verdim, önceki bakışımda 115 duraanı görememiştim. durak numaraları yürüyüş istikametine ters. mehter takımı gibi 5 adım atıyom, geri dönüp numara bakıyom. 5 adım, numara, 5 adım numara. en sonunda gördüm onu. 115 - göltepe. işte buydu. 115 göltepe. hem de herkesin dedii gibi çankaya yönünde. yarım saatte bir keldiini biliyodum bu otübüsün ama nası şanslıyım ki yarım dakka olmadan geldi. the mallest boy ben sıradan bi haber kapı önünde dikildim. 5 kişilik bi grup otübüsün yanında sıra olmuş, su katılamamış mal ben direk kapı önünde durmuştum binmek için. iiki fazla kişi yoktu da rezil olmadım orda. az kişi olduundna kuralı bilmemem hissedilmedi bile.


neyse geldim işte eve. sanki uzaydan apollo-115 le geldim. telefonda bile ana fikir apollo-115 yolculuum oldu. altı üstü otübüs bunun be, o kadar salak mıyım?

he mal olabilirim ama salak diilim sanırım :D

Hiç yorum yok: