12 Ağustos 2009 Çarşamba

wwe

he aklıma geldi tamam.

dün yine her salı yaptığım gibi foxta smackdown'ı seerediyodum.
baştan beri büyük sürpriz büyük sürpriz diyolardı. ben de dedim olsa olsa 3 şey olur;
1)smackdown türkiyeye gelir
2)undertaker tekrar ringlere döner
3)jericho rawda devam eder güreşe.

3. neden dedim? çünkü jericho rawda big show ile takım kurdu diye gördüm euro sportta. euro daha yeni maçları, daha yeni olayları yayınlıyo. belki geçmiştir dedim.

nesye, tabi en çok istediim 1.sinin gerçekleşmesiydi. ne kadar fiyat olursa olsun giderdim.
mümkünse en önden bilet almaya çalışırdım (tabi her yere farklı farklı bilet varsa).
jeff'in koluna taktıı o şeyden alır, onunla merabalaşır
rey mysterio'nun maskesinden alır, onunla merabalaşır
cm punk'ın eldivenimsisinden alır onunla merabalaşırdım.


ama olmadı bunların hiçbiri.
sürpriz neymiş peki?
gelecek sezon smackdown'dan sonra raw da yayınlancakmış.
reziller.

Hiç yorum yok: