12 Ağustos 2009 Çarşamba

öss günlükleri - bölüm 1

bugün 11 ağustos, saat 11:58
öss yerleştirme sonuçlar 12 ağustos 9:30'da açıklanıyor. yani yaklaşık 9,5 saat var.
tıp da yazdım diş de yazdım.tıp olursa neden diş olmadı diye üzülmem, aynı şekilde diş olursa da neden tıp olmadı diye üzülmem. tıpta iş garantisi var ve kesin iş bulabilirim. dişte de oymayı kakmayı seviyorum. tıpta tus falan var, sürekli beyin patlatmak gerekiyor, yanlış bir iğneyle insanı öldürme riski de var. dişte de iş garantisi yok, aç kalan dişçi de yok gerçi. gelirleri yaklaşık ama tıbbın biraz daha fazla ve kendini geliştirirsen iyi para kazanıyorsun.
ailemde neredeye herkes tıp okumamaı istiyor. en az isteyen de benim herhalde. çünkü isteğimin yarısı da dişte. yarın saat 9'da babaannemler gelecekmiş, sonra birlikte öğreneceğiz. onlar zaten tıp istiyorlar. bense ne tıp olursa üzülürüm ne de diş olursa. ikisinde de çok sevinirim ama tıpta neresi olursa olsun, dişte istediğim yer hacettepe. çapa da olabilir, hatta çapa hacettepeceden daha fazla tavsiye edildi.
yarın bu yazıyı okuyacağım be "vay bene kadar da stresli bir süreçti" diyeceğim. öss'ye hazırlanmakta o kadar büyük stres yapmadım ama puanlar açıklandığı zman stres yapmıştım. alan seçme konusunda daha stresim daha da fazlaydı. ama en büyük stresi şimdi yaşıyorum. yarın saat 9:31'de ise bu stresler bitecek ve hayatımın geri kalanı için kendi çizdiğim yolda yürümeye başlayacağım. 5 dakikada koca sayfayı doldurdum vay be.

Hiç yorum yok: