23 Ağustos 2009 Pazar

ölücem mi lan?

korkuyorum.
evet, 0.5 kalem uçlarını zımparalı motorumla toz haline getirip onlarla oyun falan oynadım.
buraya kadar problem yok.
ama burnumu karıştırırken gördüm ki sümüklerim siyah.
lan o tozlar kesin akciğere gitmiştir.
baktım grafit kömür tozu.
kömür madenlerinde çalışan işçilerde görülen hastalıa yakalanabilirm her an.
ama en garibi de annenim sırf bana yoğurt yedirebilek için; "yoğurt ye geçer" demesiydi.
camdan atla geçer dese atlardım, yoğurdu da yedim tabi.

ya bronşçukları tıkamasın bu tozlar. böhüüüeee

okuyanlar, haberiniz olsun; eğer beyin fonksiyonlarım durmuşsa ya da mal gibi olmuşsam isviçreye götürün beni ötenaziye.

5 yorum:

eLf dedi ki...

Bence sevin, hani grafit ile elmas allotropları oluyo ya birbirlerinin. Aynı element bi şekilde dizilince grafit, farklı bi şekilde dizilince elmas oluyo. Kısacası elmas gibi bişey senin akciğerine giden.

Böyle konu organik kimya olunca, bilmişlik yapmayı seviyorum ksdjgn.

Ha bir de benim ilkokul arkadaşım uç yerdi. Bildiğin katır kutur yerdi. O yaşıyo hala. Sen de ölmezsin.

googhan dedi ki...

uç ben de yerdim ama mideye gidiyo, sonra atabiliyosun.
ama akciğer bu
alveolü var bronşu var broşçuğu var, nemli bölgesi var, küçük kan dolaşımı var...
okulda saatlerce tebeşir oyardım tozları oksijen niyetine solurdum ama bu başka.
o da karbon bu da karbon ama olsun.
birinde öğretmen hastalığına yakalanırım ibüründe madenci hastalığına.
statü farkı.

serkan dedi ki...

Bir arkadaşım vardı benim. Vardı benim bir arkadaşım. Uç yerdi mal. "Aç mısın?" diye sorardım "zevk için yiyorum" derdi.

At Yarışındaki Eşek dedi ki...

Öte-Nazi
Beri-Hitler. Alakasız oldu. Sapıttım bütün bloguna yorum yağdırıyorum beyb!

googhan dedi ki...

serkan
zamanında yorum yazmamışın. şimdi yazdığımı da okuyamazsın, konuşmuyoruz da zaten :D
niye konuşmadığını da bilmiyorum, ayrı bi mesele o.


ümutçuğum :D
ceketini al ve git burdan.
GEDAUDOVİIIĞR!!!