12 Ağustos 2009 Çarşamba

kötü alışkanlık

bu wwe insanı kötü alışkanlıklara özendiriyor.
orda herkesin sevdii birisi var. jeff hardy diye bi delikanlı.
bi de başlarda iyi olan, daha sonra kötü gösterilen cm punk.

hardy içki içiyo, sigara içiyo, hap map da içmiş zamanında bu oğlan.
cm punk ise bunları kullanmıyo, hatta arkadaşlarıyla toplandıında dahi pepsi içiyo(muş).
klounda da pepsi dövmesi var zaten.

ama gelin görün ki nu cm punk geldi; işte içki içmeyin sigara içmeyin dedi. ama millete akaret de ediyo. yani sigarayı sevmeyen kişi kötü kişi.
ama bunları kullanan kişi de iyi kişi oluyor.
değiştir arkadaşım bunu.

çocukalr da sigara içen kişiyi örnek alıyor. daha doğrusu aldırılıyor.
cm punk eskiden böyle değildi. normal bir insandı.
daha sonra tip tip hareketler yaptırdılar buna, sonra da içki içmiyom sigara içmiyom, siz de içmeyin de dediler. ama tabni insanlar sevmedikleri bi insanın önerilerine karşı çıkacaktır ve bunun tersini yapma yoluna gideceklerdir.

neyse ifinim onuç olarak bu wwe insanı kötü yola düşürür. siz siz olun sigara içmeyin.

4 yorum:

Damla dedi ki...

La cm punk'ın ruhu bozuk aslen.Geçenlerde (bu dediğim 2 hafta falan yani)Chris Jericho ile bir kişi daha(hatırlayamadım),CM Punk ile Jeff Hardy'ye karşılardı.Önceleri normal normal aralarında oynuyorlardı çocuklar.Sonra 2 öküz Jeff'i bi güzel ziktiler.Cm Punk girdi falan.Sonra onu da hafif ziktiler tabi öküzler.Jeff Hardy yeniden girdi,2 öküzde resmen Jeff Hardy'ye girdiler.CM Punk gayet mal bir tavırla "güzüüüümm,güzüüüüm" diye ağladı.
Tipik çakal.Başka da bir şey demem.Ha sen bana dersen ki hangisini seviyorsun,ben sana ikisiyle de alakasız olarak Rey Mysterio derim.Zira pek etliye sütlüye takılmıyor.Öyle mal mal takılıyor.619'la falan,neşesine bakıyor.
Cm Punk'ın ruhu kötü anacım.Gerçekten bak.

Damla dedi ki...

La o adam "Edge" denilen acayip yaratıktı.Yakışıklı amaa.Orası ayrı.

googhan dedi ki...

jericho ile edge onlar.

ama edge ameliyat oldu ayağından, takım bozuldu.

bi de auro sportta gördüm jericho raw'da big show ile takım oluyordu.
acaba ilerleyen zamanlarda raw'a mı geççek?

neyse, ben jeff'i severdim; son tartışmalarda sevgim azaldı. cm punk'a daha bi sempati duydum.

üstelik cm in sakatlandıı o maçta jeff de götlük yaptı.

googhan dedi ki...

edge mi yauşuklu?
bırakallasenyaaa