21 Ağustos 2009 Cuma

davulcu

dün (daha doğrusu bugün, saat 12 yi geçmişti) saat 2:30 civarlarında televizyon seyrediyorum, aşaadan gümbede gümbede gümbede güm güm sesleri geliyor.
camdan bi baktım davulcu.
arkadaşım saat 4:30da falan başlanıyo lan oruç tutmaya.
2 saat öncesinden kaldırıyon milleti.
kalkıp mantı mı aççak bu insanlar.
neyse.

saat 3 bu sefer daha boyutlu ses geliyo.
camı bi açtım, 2 davulcu sağlı sollu davul çalıyo.
arkadaşım emeğinize yazık biriniz çalsa yeter, zaten uyanan millet de çalar saatle uyanıyo.
neyse sahur şenliğine ben de katıldım, akşam yemeği yememiştim, acıkmışım.
öyle pek beklediğim coşkuyla geçmedi sahur.
neyse dedim yattım, uyuyamıyorum.
saatin 5 olduğunu göremeden uyumuşum ama.
saat 1de kalktım, şu anda 3.
daha iftara çok var.

oruç tutmadığım için değişsen bir şey yok ama :D
(4 öğün yemek haricinde)

2 yorum:

serkan dedi ki...

Evet bende senin yerinde olsam bende senin yaptığını yapardım.

Sahur sofrası kurulmuş otlan işte. Kalkınca kahvaltını da yaparsın değil mi?

googhan dedi ki...

öğlen 1'de uyandığımdan kahvaltıya pek fırsatım olmadı.
öğle yemeğiyle birleştirdim.